חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב גנים ונוף – אדריכל נוף

“כי האדם עץ השדה” לרוב בני האדם קיים חיבור לגנים ולנוף. ההתפעלות מיופיים המרהיב של העצים, מהפריחה המהממת שלהם, מהריחות שהם מפיצים, וכמובן מהפרות הבריאים שהם מעניקים לנו. 

יוצר אצלנו חיבור עמוק, ומכאן מגיע ההשראה לאדריכלי הנוף בעת שהם עוסקים בעיצוב גנים ונוף.

עיצוב גנים ונוף כל המכלול: כאשר אנו מדברים על עיצוב גנים ונוף, איננו מתייחסים רק לעצים וצמחים, אלה לכל האלמנטים שמורכבים בתוכו כגון: בריכות שחיה, מטבחי חוץ, מערכות ספא, תאורת גינה, פרגולות, דקים, ריהוט גן, סלעים טבעיים, בריכות נוי, מפלי מים, מדשאות. והרשימה עוד ארוכה.

תפקידו של האדריכל נוף: האדריכל נוף צריך לדעת לשלב את כל האלמנטים הנכללים בעיצוב הגינה, וליצור הרמוניה בינהם, הן מבחינת הסגנון והן בהיבט הפרקטי. לאדריכל הנוף ישנה היכולת לנצל בצורה מרבית את השטח הנתון בפניו. ולשלב את כל האלמנטים בסינרגיה מושלמת זה עם זה.

חשיבות בחירת האדריכל נוף: כאשר אנו בונים בית פרטי, כ 40% [ לערך ] מגודל המגרש מוקדש לעיצוב הגינה, ולכן קימת חשיבות עליונה בבחירת אדריכל הנוף \ מעצב הגנים שהיה בעל ניסיון רב בתחום, עם כשרון, תשוקה ואהבה למקצוע. אדריכל שיודע להתחבר לכל סגנון של בנייה, ובקיא בכל הנושאים שקשורים לעיצוב גנים ונוף. ולא רק בצמחייה ודשא.

עיצוב גנים ונוף, איך הוא משפיע על חיינו ??? כאשר לאדם יש מעצב גנים או אדריכל נוף ברמה גבוה, הוא מקבל גינה שמשנה את חייו, ההרגשה להיות בבית שלך שקיימת בו גינה מפוארת, עם עצים בוגרים ומעוצבים ששתולים בדיוק במקומות הנכונים. עם צמחייה שעוטפת וממלא את ערוגות הגינה בנופך, צבעים וריחות. בריכות שחייה עם מראה עשיר, פינות ישיבה מרוצפות עם אבן טבעית ומראה עתיק. פינות BBQ ומטבחי חוץ, שבילים ופינות ישיבה העטופים ומובלעים בתוך הגן. סלעי לקט ובזלת טבעיים, מדשאות ירוקות, דקים, פרגולות גושניות, תאורת גינה קסומה.. ציוץ הציפורים והפרפרים הלבנים. כל אלו מכניסים המון שמחה ורוגע לביתנו.

ריץ’ גני יוקרה יוצרים נוף ייחודי, מלא ברגש ודמיון אין סופי- שרון וגולן כהן מייסדיי החברה מתפארים במוניטין רב שנים. למעלה משני עשורים ומאות לקוחות מרוצים. המרעיפים עלינו מחמאות אין סופיות ומהם אנו מקבלים השראה להמשיך וליצור גנים ונוף לבתים פרטיים, גינות גג, מרפסות שמש וגינות פנטהאוז.

מעצב גנים ונוף – אדריכל נוף הוא בעל תפקיד עם ערך עליון בעיצוב ותכנון הבנייה הפרטית. מעצב הנוף מכניס את הרוך והאווירה, והופך את הגינה שלכם למקום קסום בו תשבו להירגע, בין עצי הגן, ליד רעש פכפוך המים. או סביב מדורה. עם תאורת גינה באוירה פסטורלית ונעימה, וריח הפריחה שלא תרצו לעזוב.

ריץ’ גני יוקרה כבר למעלה משני עשורים שאנו מתכננים ומעצבים גינות לבתים פרטיים, גינות גג, מרפסות שמש ופנטהאוזים. אנו מומחים בעיצוב גנים ונוף על כל פרטיו. אז אם גם אתם רוצים את הגינה המושלמת, תהליך מהנה, תוצאות מדהימות, תמורה מלאה לכספכם. התקשרו עכשיו.

RICH גני יוקרה – מאז 1995

תפריט נגישות