חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן על הגג / גינת גג

כמה יפה לראות גן פורח על הגג. עצי פרי, צמחייה עשירה, צבעונית וריחנית. בריכות נוי ומפלי מים, מטבחי חוץ ופינות BBQ, מערכות ספא, רצפות דק ותאורת גינה המכניסה אוירה פסטורלית. וכן כן כל זאת על גינת הגג, הפנטהאוז ומרפסות השמש.

גן על גג 150 מ”ר משולב מטבח, גקוזי, פרגולה, ריצוף בורגון, דק ועוד אלמנטים.

גן על גג, 50 מ”ר בנוי מאבן טבעית, עצי פרי ותאורת גינה.

מכיוון שגינה על הגג היא אינה המקום הטבעי של הצמחייה, וקיימות בגג רוחות חזקות, הנושא דורש ידע, מומחיות והבנה בתחומים רבים.

עיצוב גינת גג

סוגיי הקרקע בשימושים שונים: אדמה קלה שאינה מחזיקה מים, עוזרת לניקוז לעבוד קל, מצד שני אדמה כבדה ודחוסה שתתן משקל לעצים הבוגרים ותייצב אותם במקומם.

עבודות איטום ועבודות ניקוז: על גינת גג דרושה עבודת איטום ברמה של בריכות שחייה, מערכת איטום שיודעת לאסוף את כל מי ההשקיה ומי הגשמים ולהוביל אותם אל הנקז המרכזי של הגג, דרך מערכת סינון שלא סוחפת איתה את אדמת הגן, מומלץ להוסיף צינורות ביקורת בקוטר מינימלי של 4 צול.

עיצוב גינה למרפסת קטנה ברעננה קומה 11

עצים וצמחים- חלק מאוד חשוב הוא בחירה נכונה של העצים והצמחים, הדבר הראשון שלא יכו שורשים אלימים, ושורשי אויר- אלו גורמים לבעיות רבות ואינם יכולים להתפתח כטבעם, הדבר השני שחשוב הוא לא לשתול צמחייה נשירה מפני שזו תעשה סתימות רבות במערכות הניקוז, השימוש הנוסף שעושים בצמחייה, הוא יצירת פרטיות, והסתרת מבנים קרובים. שימוש בעצי פרי, תבלינים וירקות בהחלט מענג את המשתמש, בגלל הטריות, הניקיון מהכימיקלים, והיופי שבדבר.

שיטות בנייה- יש הנוהגים להשתמש במכלי שתילה, כדים, אדניות בטון, אדניות עץ וכו’. אנו בחברת ריץ’ גינות יוקרה פיתחנו שיטה ייחודית המאפשרת לבנות גן ממש כמו בגינת קרקע, שיטת בנייה שאין לה מגבלה של גודל וצורה, שיטה המאפשרת ליצור גן של ממש על הגג, או על הפנטהאוז, או בכל מרפסת שמש, בכל סגנון אם קווים ישרים המודרני, או הזורם הטבעי.

גינת הגג צריכה להתאים לפנים הבית, ולהוות המשכיות כבר בריצוף, בתאורה, בריהוט ובסגנון הכללי, אל גינת הגג ניתן להוציא מטבח שכולל בתוכו: כיריים, מקרר, מקפיא, טאבון, כיור, שיש, שולחן עבודה, ארונות שירות ומנגל. ניתן לשלב מערכת ספא, סאונה ובריכות שחייה.

גינת גג עסק למקצוענים בלבד…ישנם כמה חוקיי ברזל החלים על הקמת גן על הגג. הכלל הראשון הוא שאסור לפגוע ברצפת הגג, הדבר השני והחשוב לא פחות הוא נושא משקלים, כמה והיכן. לעתים דרוש אישור קונסטרוקטור [ מהנדס ] 

ריץ’ גני יוקרה – תכנון, עיצוב, הקמה וביצוע של גינות גג, פנטהאוזים ומרפסות שמש. כבר למעלה מעשרים שנה בתחום עם מאות פרויקטים מאחורינו. ידע וניסיון מוכח, פרפקציוניזם בלתי מתפשר, שאל את מי שכבר עשה.

תפריט נגישות