חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גינות גג מעוצבות

כמה כיף לראות גינת גג שמעוצבת היטב, עם מיטב האלמנטים, עצי פרי וצמחייה עשירה.

רוב גינות הגג היום מעוצבות ע”י רצפות דק, פרגולות, דשא סנטטי, קירות ירוקים, עציצים ואדניות שופעות בצמחייה ריחנית וצבעונית.

יש כאלה שבנו מטבחי חוץ ונהנים מחוויה קולינרית מתחת לכיפת השמים. ויש כאלה ששילבו מערכות ספא בתוך מעטפת צמחייה.

בגינות גג מעוצבות תמצאו פינות התרגעות ליד מפל מים או בריכת נוי, עם רעש פכפוך המים, בין צמחייה עוטפת וריחנית, עם תאורה פסטורלית שמכניסה את כסמה אל תוך הלילה.

יופייה של גינת גג מעוצבת חודר אל פנים הבית. כבר בשלב תכנון הבית, אנו מקפידים ליצור פתחים גבוהים ורחבים ככל שניתן, על מנת להחדיר את יופייה של גינת הגג אל פנים הבית, ממש כתמונת רקע לסלון, למטבח ולחדרים בבית.

רבים מהאנשים שהתלבטו בין בית פרטי לבין גינת גג [פנטהאוז], והחליטו לרכוש דירת גג, יכולים לקבל היום בזכות טכנולוגיה מתקדמת גינה של ממש גם על הגג, עם עצי פרי בוגרים, צמחייה עשירה ומיטב האלמנטים, בדיוק כמו בגינת קרקע. אחד המראות היפים ביותר הם כאשר מדליקים את תאורת הגינה בגג, ומכבים את האורות בבית, נוצרת תמונה כמעט הזויה שבה נראית גינה מעוצבת שתלויה באוויר בין ארץ לשמים, ובתוך נוף שמשתקף מסביבה.

אנו בחברת ריץ’ גני יוקרה – עיצוב גינות גג, מרפסות שמש ופנטהאוזים… יצרנו שיטה ייחודית המאפשרת לבנות גינה על הגג בדיוק כמו בגינת קרקע, ללא מגבלות ותוך שמירה על חוקים החלים על בניית גינות גג. החל ממשקלים נמוכים, איטום, ניקוז, ובחירת צמחייה שאינה מכה שורשים, ואינה נשירה.

ריץ’ עיצוב גינות גג – 1995 כבר למעלה משני עשורים שאנו מעצבים גינות גג בהצלחה רבה, מאות לקוחות מרוצים מעידים עלינו כחברה מובילה בתחום, הן בחדשנות והן בעיצוב, ידע וניסיון מוכח, איכות ללא פשרות, שאל את מי שכבר עשה.

תפריט נגישות

במה נוכל לעזור?