חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גינה על המרפסת

בית פרטי עם גינה הוא חלומם של אנשים רבים, אך בשל יוקר המחירים רבים מאלו רכשו דירות בבניין והסתפקו במרפסת שמש.
אנו רואים ברוב מרפסות השמש ניסיון להכניס את הירוק והחי בעזרת כדים ועציצים, חלקם עושים רצפות דק וחלקם דשא סינטטי, לעתים גם קירות ירוקים והמון אדניות שתלויות על אדן החלון. עם כל הניסיונות האלו לא מצליחים להגשים את החלום שלהם.

גינות למרפסות בקונספט שונה וייחודי.

גינה במרפסת כמו גינה על הקרקע.

פתרנו את הבעיה – אנו בחברת ריץ’ גינות יוקרה יצרנו קונספט ייחודי לעיצוב גינה על מרפסת המאפשר לנו ליצור גן של ממש, עם עצי פרי, שפע של צמחייה, חיפוי באבן טבעית, תאורת גינה, פינות ברביקיו, בריכות נוי ומפלי מים וכל זאת על המרפסת.

מהם היתרונות בשיטה: ניצול מקסימלי של כל ס”מ במרפסת, מראה אחיד של גן, אין הגבלה לכל צורה וכל גודל, שטח מחיה למערכת השורשים המספיק לעצים בוגרים ליותר מ-10 שנים, לא רואים צנרות כמו : חשמל, ניקוז, מים וכו’, והכל נבנה במערכת אחת סגורה ואטומה.. מראה אחיד ממש כמו גינה של בית פרטי עם יתרון גובה לצמחיה נשפכת ומבנה נדיר ביופיו.

עיצוב גינת גג

גינה על מרפסת בכל גודל: רוב המרפסות מלבד הפנטהאוז ודירות הגג הנם בגדלים די קטנים החל מ 10 – 50 מ”ר .

אנו בריץ’ גינות יוקרה יודעים לבנות גינות גם במרפסות הקטנות ביותר תוך שימת דגש על התמונה שנשקפת מתוך הבית, מתן פרטיות משכנים קרובים והסתרת מבנים צמודים ומנגד שמירה על הנוף הפתוח. במרפסות אלו אנו נוהגים לשתול צמחי תבלין, עצי פרי וירקות שימושיים למאכל, צמחייה יפה וריחנית. 

ריץ’ עיצוב גינות יוקרה- עיצוב גינות על מרפסת ,כבר למעלה משני עשורים של עשייה ויצירה, ידע וניסיון רב בתחום עם מאות לקוחות מרוצים.

תפריט נגישות

במה נוכל לעזור?