חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בריכות שחייה מתועשות

בכל בית יש כבר מרפסת וחצר והיום אזרחים רבים מוסיפים בשמחה גם בריכת שחייה. מכל הסגנונות המוכרים יש אפשרות מהירה וקלה מאוד להוסיף בריכות שחייה מתועשות, שהן בריכות שבנויות מחומר שנקרא טרמו פלאסט יחד עם ויניל. זוהי בריכה שחברת Rich גני יוקרה מתמחה בהקמתה לצד בניית גינות שמכילות בריכה לנוחותכם ולצרכים שלכם. בריכת שחייה שיכולה להתאים לתקציב שלכם היא בהחלט בהישג ידכם וכשהחברה מקימה אותה לצד הגינות המעוצבות הידע והניסיון שלה הופכים את החצר שלכם למקום קסום. 

מה צריך לדעת על בריכות שחייה מתועשות ?

מחיר נוח – להבדיל מבריכות יצוקות מבטון , בריכות השחייה המתועשות יכולות לעלות מחצית מבריכה כזאת ובכך היא בהחלט נגישה לכולם.

יציבות ובנייה איכותית – הדפנות שמרכיבות את השלד מיוצבות היטב בקרקע ואינן זזות. הן מצופות מבפנים ביריעת ויניל מיוחדת שיכולה לבוא בכל דגם של הדפס שתרצו.

הקמה מהירה וקלה יחסית, מבלי להזדקק לתקופת בנייה ארוכה כמו של בריכות בטון. האיטום עשוי ויניל ולא מבטון וטיח, מה שמבטיח אטימה מוחלטת, והרצפה היא מבטון.

הבריכה עשויה לוחות שמחוברים זה לזה ולכן היא מחייבת מספר דגמים שיכולים להתאים לשיטת בנייה זו.

הבריכה נבנית בשיטה מודולרית מהפאנלים והחלקים מועברים לבריכה לאחר חפירת הבור.

לבריכה מתועשת אפשר לחבר מדרגות, מעקות וחייבים כמובן גם לחבר צנרת וקו ניקוז. הכל מקובע ובטוח לשימוש.

גם בבריכה מתועשת נעשה שימוש בבטון ליציקת רצפה וציפוי אבל מוסיפים לכך גם את חיפוי הוויניל שמעניק לה את המראה הייחודי.

בניית בריכות שחיה מתועשות עם גינה מעוצבת

החברה שמציעה לכם את שירותי בניית בריכות שחייה מתועשות מספקת לכם גם השלמת המראה על ידי בניית אלמנטים שונים סביבה, כמו רחבה או משטחים שונים מכל חומר שהוא, מאבן או שיש או עץ, וגם הקמת גינה ירוקה ומדשאות במקרה שזה אפשרי. המראה של חצר של וילת נופש מתקבל בכל בית שבו אפשר לבנות את הבריכה וגם ליהנות מהעיצוב של אנשי המקצוע המומחים בכך. כל מה שתוכלו לחלום עליו כרגע בחצר שלכם ניתן להגשמה בקלות ובצורה המיטבית ביותר.

תפריט נגישות