חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית בריכות שחייה

בכל בית תוכלו למצוא את הפוטנציאל שלו להפוך לבית יוקרתי על ידי בניית בריכות שחייה והקמת גינות משלימות ומעוצבות. חברת Rich גני יוקרה מנוסה בהגשת החלום הזה של בריכת שחייה או בריכת נוי בכל שיטה שבה תבחרו, ובעיקר בשיטת הבריכות המתועשות שקל ומהיר להקים אותן והן גם נוחות לתקציב של רבים. במקרים מסוימים אפשר להוסיף בריכות שחייה גם לפנטהאוז או למרפסת, אבל רוב הלקוחות בונים את הבריכה בחצר ביתם. כדי ליהנות משירותים אמינים התייעצו עם מומחי החברה על האפשרויות שעומדות בפניכם.

מה כוללת בניית בריכות שחייה בביתכם על ידי אנשי החברה?

התאמת הבריכה המתאימה לכם, לתקציב שלכם ולחצר שלכם. הסוגים נעים בין בריכת בטון, בריכה מתועשת או בריכות פיברגלס. כולן נוחות וטובות לצרכים שלכם ולפי התקציב שעומד לרשותכם. תכנון השטח של החצר, כולל בניית גינה או משטחים לפי מה שנחוץ לכם. יש אפשרות להוסיף מדשאות מסביב לבריכה, או רחבות אם אתם זקוקים לכך לצורך עריכת אירועים, הקמת דקים מעץ או משטחי אבן וריצוף. אפשר להוסיף גינה או לחפות במבנה שיתאים גם לעונת החורף ואפילו לעונה החמה מדי, אם רוצים צל.

בריכה נבנית בדרך כלל כבריכה שקועה, אבל אם תרצו בריכה מוגבהת גם היא אפשרית לפי הדגמים שעומדים לרשותכם. סוג הבריכה קובע את המהירות שבה היא תיבנה ואת ההליכים הביורוקרטיים הנחוצים לקבלת אישור בנייה לכך מהרשויות.

בניית בריכות שחייה פרטיות בבית שלכם

החברה מתמחה אמנם בהתאמת גינות וחצרות לכל הצרכים האפשריים והסגנונות, אבל אין ספק שגולת הכותרת היא בניית בריכות שחייה נעימות המספקות שעות של הנאה לכל הדיירים ואורחיהם. תוכלו להוסיף לבריכה המתאימה לכם גם את העיצוב המושלם לחצר שבה תוכלו לארח אנשים, לערוך אירועים, ליהנות מהשעות של ההתרגעות והשחייה בבריכה והתקררות בימים החמים. בריכת שחייה היא אפשרית כמעט בכל חצר ובכל גודל, והיא מתאימה לכל תקציב מכל החומרים המודרניים שבהם אפשר לעשות שימוש. הקפידו על חברה איכותית ובעלת מוניטין וניסיון שגם תראה לכם תיק עבודות והדגמות ליכולות שלה בכל סוג של מבנה ובכל רחבי הארץ, לשביעות רצונכם.

תפריט נגישות

במה נוכל לעזור?